Izpušni plini iz dizelskih motorjev so mešanica plinov, par, tekočin, aerosolov in delcev, ki nastanejo med izgorevanjem dizelskega goriva. Izpušni plini dizelskega goriva lahko vsebujejo 10-krat več sajastih delcev, kot bencinski izpušni plini, mešanica pa vsebuje tudi veliko rakotvornih snovi.
Največ škode zaradi teh vozil utrpijo prebivalci Italije, Nemčije in Francije, so v reviji Environmental Research Letters zapisali raziskovalci iz Norveške, Avstrije, Švedske in Nizozemske. Kot ugotavljajo raziskovalci, lahko v Evropi približno 10.000 smrti letno povežemo z onesnaženjem zraka z drobnimi delci, ki so posledica vožnje dizelskih avtomobilov. Skoraj polovici bi se bilo mogoče izogniti, če bi bili dejanski izpusti dušikovih oksidov, ki jih proizvajajo dizelski avtomobili, na cesti enaki tistim na testih.
Razprava o manipuliranju z izpusti se je začela z Volkswagnovim priznanjem, da imajo dizelski motorji (2.0 TDI, 1.6 TDI, 1.2 TDI), ki so homologirani po standardu euro 5, v elektronski podpori delovanja motorja vgrajen program, ki prepozna, kdaj avto opravlja laboratorijske meritve izpustov in tedaj zmanjša vsebnost NOx s spremenjenim načinom režimom delovanja motorja. Takih motorjev je na svetu več kot 11 milijonov, v Sloveniji več kot 34.000, vgrajeni pa so v avtomobile znamk VW, Audi, Škoda in Seat.